黃師傅與你

溶入新社區點滴

又到咗活化廳年年跟藝發局傾續約嘅時候,不知不覺嚟到活化廳都有兩年喇。其實要講同油麻地呢個社區建立關係,都唔係好易諗有乜可以講,話哂我長期都唔喺住這區,從九龍東屋企往返深水埗,到後來去左兆基創意書院,再到活化廳,都係搭架2號A巴士;話同街坊建立關係唔係話冇,但同以前往嘅街鄰街里關係比較,始終大不如前。有啲關係,真係要日積月累,日日接觸,或者持續經常幫襯咁建立出嚟。

譬如我日日返嚟,係旺角落車,經常都幫襯波鞋街檔報紙檔,佢過左十一點,就冇紙巾送,不過就會減壹蚊,我經常都同佢買,買到熟了,就都唔洗講要邊一份報紙,間中老闆佢可能會主動話,唔好意思,今日入得少左紙,乜報賣哂囉,咁我就都話聲唔該,就唯有去第二檔買咯。雖然係通過買報紙成為熟客,大家都可以仲係幾陌生,反而有日又如常去買報紙,老細佢見到我就大聲咁話,我噚晚見你上電視喎!結果都係要經過電視媒體,佢先至忽然知道咗我呢個客多一啲嘢。

又例如三餐呀,我唔係經常係油麻地呢頭食嘢,當初嚟到,多啲幫襯強記,佢有些似以前深水埗我間舖附近間茶餐廳,平平地又近近地,不過喺幾個熟街坊嘅介紹下,我依家都多咗幫襯朗豪坊車站上邊嗰個熟食中心,睇吓下次會唔會喺嗰度撞倒你?又或者你地仲有冇好介紹俾嚟呢?